Dodatki do the Sims 3

Dodatki do The Sims 3

Ogłoszenie

ZAPRASZAM DO REJESTRACJI!!! :)

  • Index
  •  » Poradniki
  •  » Jak zmienić nadruk na koszulce przy użyciu TSR Workshop i Adobe Photos

#1 2010-05-20 11:22:16

 Ania

Administrator

21131707
Skąd: Świętochłowice
Zarejestrowany: 2010-05-18
Posty: 265
Punktów :   
WWW

Jak zmienić nadruk na koszulce przy użyciu TSR Workshop i Adobe Photos

Ten przewodnik dla początkujących, pokazuje jak zmieniać logo i grafikę na odzieży w The Sims 3 przy pomocy TSR Workshop i Adobe Photoshop CS2 z pluginem nVidia DDS Plugin. Wyjaśnię tylko te poszczególne kroki, których użyję aby wykonać to zadanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o TSR Workshop, jako odnosi się do odzieży, polecam przeczytać Sinastra's "In Depth Clothing Re-Texturing Tutorial for the TSR Workshop" gdyż ona opisuje wszystko bardziej szczegółowo o poszczególnych zakładkach i co one znaczą. Będę tylko opisywać dokładnie tylko to, co jest mi niezbędne do wykonania danego zadania, ale jest to dobry poradnik dla początkujących, w którym można się dowiedzieć, jak stworzyć proste niestandardowe ubrania.


Naszym pierwszym krokiem, jest oczywiście otworzenie TSR Workshop. Zacznij, przez kliknięcie Create New project. Pokaże się okienko, w którym klikniesz Clothing a następnie Next.

Następne okno, pokaże nam widok drzewa po lewej stronie w różnym wieku, płci i kategorii odzieży do wyboru. W tym samouczku, użyję dziewczęcą koszulkę z tęczą jako grafika. Ponieważ szablony są już aktywne, jest to dobre miejsce dla początkujących, aby rozpocząć. Więc najpierw kliknij na Child, następnie female, a potem Everyday i przewiń w dół aby znaleźć tę koszulkę, jeśli chcesz dokładnie podążać tym samouczkiem.

W tym kroku można utworzyć swoją nazwę projektu, tytuł dla swojego przedmiotu, opis i najważniejsze niepowtarzalny identyfikator. Należy zmienić identyfikator, aby zmodyfikowany przedmiot nie nadpisał oryginalnego. Nie stosować oryginalnego! Jest to dobry pomysł by spróbować i zrobić nazwę unikalną, aby Sims 3 Launcher nie zainstaluje przedmiotu jeśli ma tę samą nazwę jak aktualnie zainstalowany przedmiot. Ja lubię dodawać swoje imię lub inicjały do nazwy projektu i unikalnego identyfikatora. Gdy już wypełniłeś wszystkie pola kliknij next w prawym dolnym rogu. Wyskoczy okienko "Finished", gdzie klikniesz OK.

Następne okno które się pokaże, ukazuje modyfikowany element ubioru. W tym samouczku nie będę robić żadnych zmian w koszulce innych niż grafika z przodu i kolor. Więc najpierw wybierz kartę Texture, następnie podświetl Stencil A. Podświetlenie ukaże mały przycisk z trzema kropeczkami po prawej. Kliknij tam.

Wyskoczy nowe okienko z oryginalnym obrazkiem. Teraz jesteśmy gotowi aby wyeksportować obrazek i zamienić go na własny. Kliknij przycisk Export. **Przycisk Import zlokalizowany zaraz pod przyciskiem Export jest tym przyciskiem, którego użyjesz aby dodać swoją teksturę spowrotem do Workshop**

Teraz zapisz obrazek w miejscu gdzie jest łatwo go znaleźć. Nie zajmuj się zmianą nazwy, po prostu go zapisz =). Jesteśmy teraz gotowi do edycji pliku w Adobe Photoshop. Zostaw TSR Workshop uruchomione podczas edycji obrazka.

Jesteśmy teraz gotowi do utworzenia nowego obrazka dla naszej koszulki. Upewnij się, że okno "Layers, channels, paths" jest widoczne. Jeśli nie jest, kliknij Window w lewym górnym rogu i przewiń do "Layer" i kliknij. Ten zabieg pokaże to okienko. Teraz pierwszym krokiem, jest przygotowanie obrazka, który chcesz umieścić na koszulce. Otwórz obrazek który chcesz użyć w Adobe Photoshop. Twój obrazek nie powinien posiadać jakiegokolwiek tła. Wszystko, co chcesz zobaczyć na koszulce powinno być w tej warstwie. Użyj narzędzia gumki, aby wymazać całe niechciane tło, do czasu aż znajdzie się tam tylko Twój obrazek na transparentnym tle. **Podpowiedź - staraj się używać obrazów wysokiej rozdzielczości, aby nie pogorszyć jakości obrazka na koszulce w grze.**

Teraz jesteśmy gotowi do edycji obrazu który wyeksportowaliśmy z TSR Workshop. Otwórz ten obrazek w Photoshopie. Używając oryginalnego obrazu jako przewodnika, zmień rozmiar nowej grafiki i skopiuj ją jako nową warstwę do oryginalnego obrazka. **Podpowiedź. Wciskając kombinację Ctrl + T, możesz łatwo dostosować rozmiar obrazka po wklejeniu go na oryginalny. Upewnij się, że warstwa nowego obrazka jest zaznaczona w zakładce Layers. Kiedy już skończyłeś zmieniać rozmiar, kliknij na narzędziu zmiany rozmiaru i potwierdź dokonanie zmian.** Kiedy już jesteś zadowolony z rozmiaru i umiejscowienia Twojej grafiki, w zakładce Layers zaznacz "Background" a następnie kliknij na malutką ikonkę kosza, aby skasować tę warstwę.

Zostanie Ci Twoja grafika albo logo z transparentnym tłem.

Teraz musimy utworzyć Alpha Channel aby logo pokazywało się poprawnie na naszej koszulce. Na szczęście to jest dość proste! Najpierw zduplikuj obrazek, przez kliknięcie na nazwę obrazka i wybranie Duplicate. Wyskoczy okienko, kliknij OK.

Teraz kliknij na Image, zatrzymaj się na Adjustments i przejedź na Brightness/Contrast i kliknij.

Z zaznaczoną kopią obrazka, przesuń Contrast całkowicie w lewo, a Brightness całkowicie w prawo. Twój obrazek powinien stać się całkowicie biały. Jeśli nie, przywróć okienko Brightness/Contrast i powtórz przesunięcie suwaka. UWAGA! Nie musisz już dostosowywać Contrast.

Używając narzędzia wypełnienia (Paint Bucket Tool), wypełnij tło wokół obrazka poprzez tylko jedno kliknięcie. Tadamm!! W ten sposób masz swój Alpha Channel

Zaznacz cały obrazek (Wciśnij Ctrl + A), kliknij Edit, a następnie Copy.

Z zaznaczonym oryginalnym obrazkiem, kliknij na zakładce Channelsi wybierz "Alpha channel".

Teraz, wklej Alpha Channel który stworzyłeś.

Kliknij na zakładce Layers, wybierz Background jeśli jeszcze nie jest, następnie kliknij Layers w lewym górnym rogu Photoshopa i kliknij Flatten Image. To sprawi, że Twoje logo przybierze białe tło. Nie martw się, jeśli Twoje logo jest białe i się nie pokazuje. Na pewno zrobi to w grze =)

Jesteśmy teraz gotowi, aby zapisać obrazek który stworzyliśmy. Kliknij File a następnie Save. Wyskoczy okno pluginu nVidia DDS. Upewnij się, że jest ustawione na DXT5 ARGB 8bpp / interpolated alpha. Kliknij Save jeszcze raz.

Teraz jesteśmy gotowi aby zaimportować naszą teksturę do TSR Workshop. Zacznij przez kliknięcie Import zlokalizowany zaraz pod przyciskiem eksportu. Znajdź obraz który stworzyłeś, i kliknij Otwórz, a następnie Done.

Teraz zobaczysz koszulkę z Twoim nowo utworzonym logiem na przedzie. Jeśli jesteś zadowolony z jej wyglądu, możesz przejść do edycji kolorów. **Jeśli jednak nie jesteś zadowolony z efektu, musisz powtórzyć kroki zaczynając od edycji obrazka. Musisz na nowo stworzyć Alpha Channel jeśli modyfikowałeś obrazek.** Aby dostosować kolor, kliknij na Color zaraz pod Pattern A. Kliknij na wartość R, G, B, pokaże się przycisk ze strzałką. Kliknij na niego, aby rozwinąć paletę kolorów. Wybierz kolor, a następnie powtórz kroki dla Pattern B i C. Pattern C jest wyłaczony, więc nie trzeba zmieniać tam koloru.

W The Sims 3 możesz tworzyć kilka kolorów elementu w jednym projekcie. W tym poradniku tworzę tylko jeden kolor przedmiotu, resztę trzech kasuję. Jeśli chcesz utworzyć więcej kolorów, po prostu kliknij na następnej pozycji na liście rozwijanej i rozpocznij proces ponownie od eksportowania zdjęcia. Dla drugiego koloru, używam Stencil B zamiast Stencil A, upewniając się, że jest napisane w Stencil B: "Stencil B Enabled true" a Stencil A i C-F jest "false" . Możesz znaleźć Stencil A-F przez zjeżdżanie po prawej stronie pod Patterns A-C. Aby zmienić po prostu kliknij "Stencil A (or B, C, etc.) Enabled" i wyskoczy strzałka po prawej i możesz wybrać opcje "true" albo "false". Następnie w trzecim używam Stencil C i tak dalej. Możesz zduplikować również szczególny kolor, jeśli tego chcesz. **Dobrym pomysłem jest zapisanie postępu, zwłaszcza gdy decydujesz się na kilka kolorów dla swojego ubrania. Gdy masz kłopoty i Workshop musi zostać zamknięty, nie tracisz żadnej części swojej pracy. Aby zapisać swój projekt kliknij File w lewym górnym rogu Workshop, wybierz Save. Nazwij swój projekt, wybierz gdzie zapisać i kliknij Save. Będziesz miał do wyboru opcję Open Project po otwarciu TSR Workshop.**

Gdy już wyedytowałeś wszystkie koszulki jakie chciałeś i jesteś zadowolony z projektu, czas wyeksportować go do Sims3Pack aby zainstalować go w grze. Kliknij File w lewym górnym rogu programu, zatrzymaj się na Export i kliknij na To Sims3Pack.

Teraz po raz ostatni zapisz swój plik w miejscu gdzie go łatwo znajdziesz. Aby zainstalować go do gry, po prostu kliknij dwukrotnie na plik Sims3Pack i Sims 3 Launcher zrobi resztę.

Teraz jedyne co pozostało Ci do zrobienia, to cieszyć się razem z Twoim simem nowym ubraniem które stworzyłeś!! =)


1. Admin wszystko widzi , wszystko słyszy, wszystko wie!
2. Jeśli się myli patrz punkt 1!

pozdrawiam wszystkich

Offline

  • Index
  •  » Poradniki
  •  » Jak zmienić nadruk na koszulce przy użyciu TSR Workshop i Adobe Photos

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Castle View Big Appartment Vaduz Center Appartement Antikverliebt Aken zabezpieczenie roszczeń komornik